Nagrade & priznanja

Mejniki na poti do trajnostnosti

Zavezanost trajnostnosti se ne odraža le v prejetih nagradah in priznanjih, ampak tudi v zaupanju, ki ga HiPP uživa s strani potrošnikov. Za HiPP to pomeni veliko prepoznavnost in motivacijo za doseganje novih ciljev.

Prvo mesto na lestvici podjetij glede na ugled, ki ga uživajo, revije WirtschaftsWoche

25. 5. 2013 
Potrošniki (8.400 udeležencev raziskave) so leta 2013 HiPP ponovno izbrali za najbolj trajnostno podjetje v Nemčiji.

Zelo smo hvaležni za zaupanje, ki ga uživa naše podjetje. Glasovanje potrošnikov nas poleg tega tudi motivira, da nadaljujemo s svojimi prizadevanji za zagotavljanje zanesljivosti in visoke kakovosti naših ekoloških proizvodov. Že v letih 2011 in 2012 je bil HiPP v reprezentativnih potrošniških raziskavah, ki jih izvaja revija WirtschaftsWoche, izbran za najbolj trajnostno podjetje v Nemčiji.

Na lestvici podjetij glede na ugled, ki ga uživajo, revije WirtschaftsWoche, je bil HiPP leta 2013 ponovno izbran za nespornega zmagovalca v konkurenci 103 podjetji s 17 področij. Drugo in tretje mesto sta zasedla proizvajalec gospodinjskih aparatov Miele in veriga drogerij dm. Na zadnjih treh mestih so se znašli McDonald's, ter podjetji z oblačili H&M in KIK. V splošnem je raziskava pokazala, da potrošniki cenijo zavezanost okolju in družbenim prizadevanjem v enaki meri kot same izdelke.

Nagrada za družbeno odgovornost podjetij, ki jo podeljuje Nemška zvezna vlada

24.04.2013

HiPP je prejel glavno nagrado kot eno najbolj družbeno odgovornih podjetij v Nemčiji 

HiPP je nagrado dobil za svojo izjemno predanost na področju okolja in skupnosti, upravljanja podjetij, trga in delovnih mest. Podjetju je v veliko čast, da je prejelo to pomembno priznanje za najbolj odgovorno podjetje v Nemčiji v svoji kategoriji (podjetja s 500–4.999 zaposlenimi). 

Podrobne informacije o HiPP-ovih aktivnostih na področju družbene odgovornosti podjetij najdete tukaj. 

2012 »Nemška nagrada za trajnostnost«, ki jo podeljuje Nemška zvezna vlada

07.12.2012
HiPP je nagrado prejel kot eno izmed TREH NAJBOLJŠIH podjetij na področju trajnosti v Nemčiji. 

7. decembra 2012 so v Düsseldorfu razglasili dobitnike nemške Nagrade za trajnostnost, ki jo podeljuje Nemška zvezna vlada. Nagrade so prejela podjetja, ki jih povezujemo z zgledno gospodarsko uspešnostjo, družbeno odgovornostjo in okolju prijazno rabo virov. V končni izbor so se uvrstila le podjetja, ki imajo dokazano izjemne dosežke na področju upravljanja trajnostnega razvoja in tista, ki s podjetniškimi ukrepi podpirajo način razmišljanja, ki vodi v trajnostno družbo. 

Nagrada FAUN v kategoriji »odgovornost in trajnostnost«

22.11.2012
Nagrada FAUN v kategoriji »odgovornost in trajnostnost«, ki jo podeljujeta založba Deutsche Standards EDITIONEN in Ernst & Young 

V sodelovanju z založbo Deutsche Standards EDITIONEN je revizijska družba Ernst & Young leta 2012 prvič podelila nagrado FAUN, ki je namenjena nemškim družinskim podjetjem. Nagrado podeljujejo za odlično upravljanje blagovnih znamk v treh kategorijah: 1. tradicija in stabilnost, 2. odgovornost in trajnostnost, 3. inovativnost. Nagrado podeljujejo za vse sektorje in vključuje področja potrošništva, storitev in industrije. Akronim in nagrado FAUN, ki izhaja in nemške besede za »družinsko podjetje« (Familienunternehmen), sta zasnovala Olaf Salié, generalni direktor založbe Deutsche Standards EDITIONEN, in oblikovalec Daniel Bergs. Predstavlja drevo in simbolizira korenine, rast, obnovo in solidarnost – do družine in blagovne znamke. Stefan Hipp je prejel nagrado v kategoriji »odgovornost in trajnostnost«.

Nagrada za bavarsko družinsko podjetje 2010

21.03.2012
Združenji družinskih podjetij in mladih podjetnikov (DIE FAMILIENUNTERNEHMER (ASU) in DIE JUNGEN UNTERNEHMER (BJU)) sta družinskim podjetjem marca 2012 prvič podelila nagrado za bavarsko družinsko podjetje v treh kategorijah »trajnostnost«, »inovativnost« in »družbena zavezanost«. Claus Hipp je za Hipp GmbH & Co. Vertrieb KG osvojil drugo mesto v kategoriji »trajnostnost«.

Nemška solarna nagrada

05.11.2011
5. novembra 2011 je EUROSOLAR, Evropsko združenje za obnovljive vire energije, proizvajalcu otroške hrane iz Pfaffenhofna podelilo Nemško solarno nagrado 2011.

Za HiPP je nagrada potrdilo, da je s svojo filozofijo podjetja, na katero prisega že več desetletij, na pravi poti. »Ekološko prijazna proizvodnja otroške hrane« skozi zgodovino podjetja teče kot rdeča nit. HiPP ni le pionir na področju ekološkega kmetovanja, že leta 1995 je kot čisto prvi proizvajalec hrane v Evropi uvedel tudi okoljsko ravnanje po shemi EMAS. Z doslednim in trajnostnim izvajanjem podjetje nenehno varčuje z energijo in viri ter v Nemčiji kljub podvojeni količini proizvodnje izdelke zdaj proizvaja na CO2-nevtralen način. Ker so podnebne spremembe tesno povezane z izumrtjem živali in rastlin, je HiPP aktiven tudi na področju ohranjanja biotske raznovrstnosti. 

Priznanje za Bavarski okoljski pakt

27.09.2011
Priznanje za dolgoročno zavezanost skupnemu varstvu okolja s pomočjo Bavarskega okoljskega pakta 

HiPP je eno izmed podjetij, ki so Bavarski okoljski pakt – katerega moto je »Varujmo okolje skupaj« – podpisala ob njegovi ustanovitvi oktobra 1995. HiPP-u kot pionirju na tem področju je nagrado za dolgoletno in zgledno delovanje predal državni sekretar Söder med slovesnostjo v cerkvi v sklopu nekdanje palače Residenz skupaj z drugimi ustanovnimi družbami. »Cilj okoljskega pakta je okrepiti in nadalje razvijati zavezanost bavarskih podjetij na področju varstva okolja, ki temelji na osebni odgovornosti in prostovoljnih ukrepih. Člani okoljskega pakta služijo kot pomemben vzgled, ko gre za razvoj Bavarske kot trajnostnega, okolju prijaznega življenjskega okolja,« je ob tem pripomnil Söder. Med slovesnostjo je Söder podelil nagrado 120 podjetjem iz Zgornje Bavarske, ki so bila med prvimi članicami tega okoljskega pakta.

Econosophen

06.04.2011
München – 6. aprila 2011 je nemška dobrodelna organizacija Human Plus e.V. Clausu Hippu, proizvajalcu otroške hrane, podelil nagrado »Econosophen«. 

Nagrado mednarodna dobrodelna organizacija vsako leto podeli posameznikom in podjetjem, ki izkazujejo veliko družbeno odgovornost in izjemne dosežke. Human Plus e.V je ugledna humanitarna organizacija, katere dejavnosti že od leta 1998 naprej prispevajo k lajšanju revščine in trpljenja v številnih državah po svetu.

Claus Hipp je s pomočjo pomoči potrebnim otrokom na Haitiju in v Pakistanu dokazal, da zanj pomagati ljudem ni zgolj delo, ampak poslanstvo, h kateremu se čuti poklicanega. To je bil razlog, da mu je Human Plus e.V podelil omenjeno nagrado. 

Pro Biokultura

7.11.2010 je generalni direktor HiPP Madžarska Csaba Bódi prejel nagrado Biokultura. V okviru dneva znanosti/naravoslovnega dneva je bila nagrada podeljena za promocijo okoljevarstvene kulture. 

Nagrada Steiger v kategoriji »okolje«

13.03.2010
13. marca so v Bochumu podelili nagrado Steiger za strpnost in humanitarnost. 

Claus Hipp je nagrado v kategoriji »okolje« prejel, ker kot poslovnež med svoje vrednote že desetletja šteje ohranjanje in varovanje narave ter varstvo okolja. 

Nemška nagrada za trajnostnost

06.01.2009
Nemška nagrada za trajnostnost v kategoriji »nabava« 

HiPP je nagrado prejel za skrbno in trajnostno nabavo surovin. V svoji vrednostni verigi HiPP že dolgo upošteva neprekinjeno upravljanje trajnostnega razvoja na najvišji ravni. Načelom trajnostnosti sledi v vseh pogledih, od nabave do proizvodnje, prodaje in uprave. HiPP pri izvajanju teh načel v nabavnem sektorju opravlja odlično delo. Mednarodno gledano pa je tudi največji predelovalec ekoloških surovin. 

Nagrada za varstvo okolja »Zlati cvet Rheydta«

13.09.2009
Dobitnik nagrade Claus Hipp je bil na področju proizvodnje otroške hrane na osnovi ekološkega kmetovanja pionir že pred 30 leti in je bil v svojem razmišljanju že takrat »pogumen korak pred drugimi«, je častnega gosta opisal župan Norbert Bude. 

V govoru ob podelitvi je predsednik odbora za podelitev nagrade »Zlati cvet Rheydta« dr. Gottfried Arnold dejal, da Claus Hipp s svojim imenom ne pooseblja zgolj ekološkega kmetovanja, »v preteklih letih je v svojem podjetju tudi zmanjšal emisije CO2 za več kot 90 %, večina energije pa izvira iz obnovljivih virov. Poraba vode se je zmanjšala za približno 40 % na tono proizvedenih izdelkov. Zahvaljujoč Clausu Hippu je družba postala ‘bolj ekološka, bolj humana, bolj preudarna’«, je dejal govornik.