Kakšne varnostne ukrepe HiPP izvaja za zaščito svojih zaposlenih?

Skrb za svoje zaposlene jemljemo skrajno resno.

Že od prvih informacij o izbruhu novega koronavirusa na Kitajskem meseca januarja zaposlene sproti in izčrpno obveščamo o celotni situaciji.

To našim zaposlenim omogoča pravilno ravnanje – tako na delovnem mestu kot tudi v zasebnem življenju. 

Naša skrb sestoji iz treh stvari: 

1.        Splošna higiena

Skrbi za higieno posvečamo še več pozornosti, med drugim smo v vseh naših stavbah namestili veliko število dozirnikov razkužila za roke. 

2.       Informacije in dialog

Z našimi zaposlenimi smo v stiku na dnevni ravni in jih o celotni situaciji redno obveščamo. Spodbujamo jih, da razmislijo o vseh možnih vidikih samozaščite in jim v primeru dvoma glede okužbe s korona virusom priporočamo, da ostanejo doma. 

3.       Ravnanje

Vsakodnevno ocenjujemo razmere in bomo po potrebi sprejeli kakršnekoli potrebne ukrepe za zaščito zaposlenih. To vključuje tudi morebitno prekinitev uradnih zadolžitev do preklica.

Našim zaposlenim je bilo poleg tega naročeno, da naj sestanki z zunanjimi poslovnimi partnerji, če je le mogoče, potekajo prek video ali telefonskih konferenc.

Če obseg njihovih zadolžitev to omogoča, svojim zaposlenim ponujamo tudi možnost dela od doma.